Jumping

Ideální sport pro formování postavy a skrývá mnoho unikátních výhod. Ze zdravotního hlediska blahodárně působí prakticky na všechny systémy lidského těla a tak se řadí mezi velmi účinné formy pohybových aktivit. Kompletní program je přístupný široké veřejnosti a to bez ohledu na věk a momentální fyzickou kondici. Cvičení Jumping nezatěžuje klouby, díky doskokům na pružném výpletu trampolíny a proto je vhodný i pro lidi trpící obezitou. Při pravidelném provozování Jumpingu jsou znatelné výsledky nejen viditelné, ale měřitelné a to v relativně krátkém časovém horizontu (4-6 týdnů). Při 50 minutách Jumpingu spálíte 500 až 600 kcal.

Díky kombinacím rychlých a pomalých poskoků se silovými a balančními prvky efektivně spalujete tuky. Komplexnost cviků zaručuje posílení celého těla a tvarování jednotlivých partii. Značná část lekce je věnována také balančnímu cvičení, které je na pružném výpletu opravdu zábavné. Výhodou balančního cvičení je zpevnění hlubokého zádového svalstva, které jiným cvičením bez balančních pomůcek nedocílíte.

  • Zpomaluje stárnutí
  • Zvyšuje svalový tonus
  • Je zábavný a bezpečný
  • Navyšuje vitální kapacitu plic
  • Působí proti depresi a únavě
  • Upravuje trávení a vylučování
  • Posiluje všechny svalové partie
  • Zlepšuje tkáňové zásobení kyslíkem
  • Rozvíjí motoriku, koordinaci a stabilitu
  • Podporuje snadnější relaxaci a spánek
  • Stimuluje vestibulární a nervový systém
  • Normalizuje hladinu cholesterolu a triglyceridů
  • Zrychluje lymfatický oběh, detoxikaci a průtok v žilním systému
  • Pomáhá snižovat krevní tlak a tím předcházet kardiovaskulárním onemocněním
  • Nabízí úlevu od bolesti zad, krku a jiných bolestí způsobené nedostatkem pohybu

Díky kombinacím rychlých a pomalých poskoků se silovými a balančními prvky efektivně spalujete tuky. Komplexnost cviků zaručuje posílení celého těla a tvarování jednotlivých partii. Značná část lekce je věnována také balančnímu cvičení, které je na pružném výpletu opravdu zábavné. Výhodou balančního cvičení je zpevnění hlubokého zádového svalstva, které jiným cvičením bez balančních pomůcek nedocílíte

Jumpingové styly:

  • EASY Jumping
  • Body & Balance Jumping
  • Party Jumping
  • Dynamic Jumping
  • Fitness Jumping

 

 

3,893 total views, 2 views today